• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 25 شهریور 1398
کد مطلب : 78639
+
-

انتقاد استاندار از کندی اجرای زیر‌ساخت‌ها در منطقه ویژه اقتصادی نمین

استاندار اردبیل از کندی اقدامات انجام شده برای  اجرای زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی نمین انتقاد کرد. به گزارش ایرنا، «اکبر بهنامجو» در نشست با مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری شاهد از کندی اقدامات این شرکت در اجرای زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی نمین انتقاد کرد و گفت: این منطقه باید هرچه سریع‌تر برای ورود سرمایه‌گذاران و واحدهای صنعتی و خدماتی آماده شود.

وی با اشاره به وجود تعداد بالای جوانان بیکار در استان بیان کرد: مسئولان در هر حوزه‌ای وظیفه دارند با سرعت بخشیدن به اقدامات خود زمینه ایجاد اشتغال را فراهم کنند. شرکت سرمایه‌گذاری شاهد که مسئولیت تامین زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی نمین و مشارکت در فعال کردن آن را بر عهده گرفته، لازم است در اسرع وقت و موعد مقرر به تجهیز ساختمان وتامین برق اهتمام ورزد.

بهنامجو با بیان این‌که در جهت سرعت‌بخشی به تامین زیرساخت‌ها لازم است قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا برای ساخت جاده این منطقه دعوت به کار شود و مشارکت کند، افزود: سرمایه‌گذاران برای ایجاد واحدهای تولیدی و خدماتی دنبال منطقه‌ای هستند که زیرساخت‌های لازم را برای سرمایه‌گذاری داشته باشد.وی گفت: در حال حاضر نیز سرمایه‌گذار واحد تولیدی کریستال در منطقه مشغول ساخت فاز اول این کارخانه است که با تامین زیرساخت‌های لازم، کار آن سرعت می‌گیرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید